سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) در برابر همه ناملایمات ایستادگی می کنند.‌



وی افزود: حضرت مهدی (عج) با تشکیل حکومت جهانی براساس نظام امامت، اداره و مدیریت جهان را در دست خواهند گرفت و بشر را به سوی کمال مطلوب و تکمیل مکارم اخلاقی هدایت و راهبری می کنند.


ذوالفقاری ادامه داد: آمادگی فردی مسلمانان از دیگر وظایفی است که در این راستا نیز مسلمانان باید نهایت دقت را داشته باشند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد:‌ امروز بسیاری از مردم جهان با فرهنگ مهدویت و ظهور آشنا هستند و در تبیین فرهنگ انتظار باید به مواردی که در فرهنگ شیعه و آموزه‌های اسلامی آمده توجه کرد.


وی گفت:‌ در گذشته کتاب‌هایی که درباره امام زمان(عج) نوشته شده باشد به تعداد انگشت‌های دست بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی هزاران کتاب، پایان نامه، پژوهش و مقاله به زبان‌های مختلف در کشور و خارج از کشور وجود دارد.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌از سفارشات امام زمان (عج) به شیعیان یکی خواندن دعای ندبه در روزهای جمعه، عید فطر و عید قربان، دوم صدقه دادن برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) سوم در مجالس مربوط به امام زمان همانند مجالس امام حسین (ع) مردم پرشور شرکت کنند.


وی در پایان به برنامه های این دبیرخانه اشاره کرد و افزود:‌ برگزاری همایش دوچرخه سواری شکوفه های مهدوی، برگزاری جشن و سرور در همه کانون های مساجد، آذین بندی سردر مساجد و خیابان های اطراف، پخش شیرینی و شربت و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این دبیرخانه است.


پایان پیام/
۹۳/۰۳/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]