سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، زهره موچانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه اله مسجد الزهرا(س) اراک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(ع)  گفت: مراسم جشن نیمه شعبان روز جمعه(23خرداد) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی چهار سوق همدلی از شبکه آفتاب جهت ضبط در این مراسم حضور دارند، افزود:‌پیش بینی می شود بیش از یکهزار نفر از منتظران حضرت قائم(عج) در این مراسم باشکوه شرکت کنند.


موچانی اهدای بسته های فرهنگی همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز، اجرای نمایش های طنز و سرگرمی و تئاتر را از برنامه های این مراسم دانست و ادامه داد: حاج جواد رفیعی از مداحان برجسته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این مراسم به مولودیه خوانی می پردازد.


مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه اله مسجد الزهرا(س) اراک با بیان اینکه هیات مذهبی امام حسن عسگری(ع) در برگزاری این مراسم کانون را یاری می کند، افزود: به 10 نفر از اسامی مهدی و مهدیه جوایزی اهدا می شود.


وی آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه را هدف اصلی برگزاری این جشن دانست.


پایان پیام/
 

۹۳/۰۳/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]