سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد ،محمدناطقی، مسئول کانون فرهنگی هنری آیت اله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) اراک با تبریک به مناسبت عید نیمه شعبان و میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: به این مناسبت مسابقه دلنوشته ای به امام زمان(عج)‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.



وی موضوعات این مسابقه را انتظار، ویژگی های منتظر واقعی،‌ مهدویت و جامعه مهدوی عنوان کرد و افزود:‌ علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دل نوشته های خود را همزمان با برگزاری جشن نمیه شعبان به دفتر کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی تحویل دهند.


ناطقی اظهارکرد:‌ مسابقه نقاشی نیز ویژه نونهالان با موضوعات انتظار ومهدویت در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد برگزار می شود و به بهترین آثار جوایزی اهدا می شود.


وی گفت: مراسم جشن باشکوه نیمه شعبان امشب(22خرداد) پس از نماز مغرب و عشا با مداحی و مولودی خوانی مجید اکبری و سخنرانی حجت الاسلام هراتی برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری آیت اله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) اراک ادامه داد: در پرداختن به موضوع انتظار و مهدویت برای مخاطبانی با سن و سال و میزان درک کودک برگزاری برنامه هایی مانند نقاشی نقش مهمی در تبیین واژه انتظار و مهدویت دارد.


پایان پیام/
۹۳/۰۳/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]