سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مامنی امن برای نسل جوان جامعه اسلامی هستند.


وی ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) افزود: افتتاح این کانون در روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) کار مبارک و پر خیر و برکتی است.


میرگلو بیات با اشاره به اینکه در این روز با سعادت که دو کار ارزشمند در این روستا انجام شده است، ادامه داد: افتتاح کانون فرهنگی هنری و کلنگ زنی پارک المهدی این روستا کارهای ارزشمندی است که می توانند در فعالیت های فرهنگی روستا بسیار موثر باشد.


نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک به روستاها وظیفه ماست و این دغدغه مقام معظم رهبری و دغدغه مسئولین ارشد نظام نیز است، اضافه کرد: امسال در لایحه بودجه سال 93 اولویت رسیدگی به مناطق محروم و روستاها ازقبیل راه، آب، برق تاکید فراوان شده است.


این مقام مسئول گفت: دشمنان از ابتدا انقلاب ما را راحت نگذاشتند و تحریم های زیادی را اعمال کردند، دولت و مجلس دراین شرایط تسخت مام تلاششان را برای ارائه خدمات به مردم انجام می دهند.


وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه از لحاظ آب زیرزمینی جزء مناطق ممنوعه است، بیان کرد: ما تلاش می کنیم که بتوانیم این مشکل را برای این منطقه حل کنیم.


در ادامه این مراسم علی حیدری، مسئول کانون فرهنگی هنری توحید نیز، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن میلا با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: امید است این کانون بتواند پاسخگوی نیازهای افراد به ویژه نسل جوان باشد.

همچنین حجت الاسلام زین العابدین ذاکری، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) نیز نیز به بیان مشکلات روستا از جمله حل مشکل آب کشاورزی ، اشتغال جوانان پرداخت.


پایان پیام/


۹۳/۰۳/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]