سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

محمد اسدی، مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک (27 خرداد) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت این کانون با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد گام موثری در راستای تربیت دینی و اخلاقی آنان و خنثی کننده توطئه دشمنان است، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری کلاس های و دوره های آموزشی مختلف در این راستا فعال هستند.



وی افزود: این کانون در تابستان سال جاری با برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله آشنایی شرکت کننده گان با سیر مطالعاتی شهید مطهری میزبان نسل جوان در ایام اوقات فراغت است.


مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت بیان کرد: کلاس های قرآن، احکام، آداب اجتماعی، اخلاق، کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای، نقاشی، خطاطی، سفره آرایی، کیف دوزی، شنا، فوتبال، والیبال، کاراته، تنیس روی میز و پینگ پنگ از جمله برنامه های این کانون در ایام تابستان است.


وی همچنین از برگزاری کلاس های مشاوره ویژه خانواده ها نیز خبر داد و گفت: ارسال پیامک های مشاوره در بخش های مختلف تربیتی، دینی و آموزشی نیز از دیگر فعالیت های این کانون در طول سال است.


اسدی با اشاره به اینکه این کلاس ها در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، افزود: در بخش خواهران بیش از یکصد نفر در رده سنی سه تا 25 سال در این کلاس ها شرکت دارند.

وی اضافه کرد: در بخش برادران نیز که از گروه سنی 6 سال تا 25 سال است بیش از 80 نفر ثبت نام کرده اند.


گفتنی است کلاس های کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، (تخصصی مشاوره) مسجد انصار واقع در منطقه راه آهن اراک صبح ها ویژه خواهران و عصرها ویژه برادران برگزار می شود.


پایان پیام/

۹۳/۰۳/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]