سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه دهه آخر ماه مبارک شعبان به عنوان دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نامگذاری شده است، گفت: در این دهه مردم مومن و متدین در جای جای ایران اسلامی به بهداشت و نظافت مساجد می پردازند.



به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،وی با اشاره به اینکه این امر به صورت یک فرهنگ در آمده است، ادامه داد: در استان مرکزی نیز اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد همگام با دیگر مردم استان هر ساله به غبار روبی و عطر افشانی مساجد برای ورود به ماه مهمانی خدا می پردازند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به فعالیت 462 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی در این استان، گفت: غبار روبی عطر افشانی مساجد آغاز فعالیت فرهنگی و ویژه برنامه های این کانون ها در ماه رمضان است و در طول ماه مبارک نیز برنامه های مختلفی همچون قرائت قرآن، جزء خوانی، محفل انس با قران، طرح تفسیر قرآن، آموزش قرآن برای کودکان، احکام، ویژه برنامه شب های قدر و احیاء لیالی قدر را دارد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: هر چند نظافت و بهداشت مساجد در طول سال نیز توسط اعضای کانون ها، نمازگزاران و هیئت امنا انجام می شود،  ولی در دهه نکوداشت و تکریم مساجد، به دلیل اینکه برای حضور در ماه میهمانی الهی است و میزبانی از مهمانان خدا است، این امر بیشتر مورد توجه  قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: بهداشت، نکوداشت و تکریم مساجد از بیستم ماه مبارک شعبان در مساجد آغاز می شود و کانون های مساجد با توجه به برنامه ریزی های خود و حضور  اعضا در این دهه به نظافت و غبار روبی مساجد خود می پردازند.

 

پایان پیام/


۹۳/۰۳/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]