سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت : شهید چمران نماد مدیریت جهادی است.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران گفت: شهید چمران‌شهید نماد مدیریت جهادی است چون وزیر دفاع است ولی به جای مدیریت از راه دور در نقطه مرزی حاضر و به رزمندگان توان مضاغف می دهد.


وی افزود: وقتی سخن از تحصیل علم است او در لباس درس در بالاترین رده های علمی می ایستد اما وقتی سخن از جهاد فی سبیل الله است لباس رزم به تن می کند و از لبتان تا ایران با متجاوز می جنگد و‌ وقتی سخن از ارتباط با خالق و بعد معنوی است مناجات او چنانچه از دل برآمده بر همه دل ها می نشیند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: شهید چمران مجاهدی خستگی ناپذیر در تمام ابعاد زندگی است و یکی از مهمترین عوامل موفقیت دکترچمران به گفته خود او مراقبت از نماز اول وقت است حتی در سخت ترین شرایط در سرزمین کفر شهید چمران نه تنها نماز را فراموش نمی کند بلکه به عنوان رشته اتصال آن را محکم تر از گذشته می کند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی گفت: اجر مردان الهی تنها شهادت در راه خداست تا همه از عزت دنیا و هم از عزت اخروی بهره مند باشند.


وی ادامه داد: حرکت المحرومین و اولین شاخه نظامی آن "امل" را شهید چمران بنا کرد و در واقع حزب الله لبنان که هم اکنون خاری در چشم دشمن است، ثمره حرکت چندین سال پیش مردی چون چمران است که خدا گونه کار می کرد.
 

پایان پیام/



۹۳/۰۴/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]