سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

دکتر شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی امروز (31 خرداد) در بازدید از کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه گفت: حضور در کانون های فرهنگی هنری سبب دوری جوانان از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.



وی با بیان اینکه فرهنگ سازی باید از دوران کودکی بین افراد انجام شود افزود:‌ با توجه به نامگذاری امسال به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مساجد ‌بیشترین نقش را در فرهنگ سازی دینی در جامعه دارند.

میرگلو بیات ادامه داد:‌ در شرایطی که دشمن تمام نیرو و قدرت خود را به کار گرفته برای انحراف جوانان از دین ما باید تلاش بیشتری برای جذب قشر حساس جوانان به آموزه های دینی کنیم.


وی با بیان اینکه فرهنگ مقوله ای مهم وحساس است گفت: تجربه چند دهه گذشته نظام اسلامی نشان می دهد که جوانانی که در مساجد فعالیت فرهنگی داشته و شرکت می کردند رویدادهایی نظیر دفاع مقدس و دیگر تحولات دوران انقلاب را مدیریت کردند.

 

در پایان این دیدار شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه رایانه به کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) اهدا کرد.


‌پایان پیام/
 

۹۳/۰۴/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]