سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کلاس های طرح اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان" آسمانی ها 8" (1تیر) در بیش از 400باب کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی مساجد این استان رسما آغاز شد.


بر این اساس، برگزاری کلاس های قرآن کریم و احکام در رشته ها و مقاطع سنی مختلف با توجه به مقارن شدن اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان در الویت قرار دارد.


همچنین، کلاس های آموزشی، رایانه، هنری، صنایع دستی، ورزشی و سایر کلاس های فرهنگی و برنامه های تفریحی از دیگر رشته های طرح اوقات فراغت امسال است.


لازم به ذکر است، تیم های بازدید از کلاس های اوقات فراغت نیز از چهارم تیر به محل برگزاری کلاس ها در کانون های مساجد مجری طرح در سراسر استان مرکزی اعزام می شوند.


پایان پیام/
 


۹۳/۰۴/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]