سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت : خون شهدای هفتم تیر ماه باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران است.



به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ، به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72تن از یاران باوفای ایشان گفت: بالندگی امروز انقلاب به دلیل خون شهدا و جانبازی های امثال رهبر انقلاب و سایر جانبازان است.


وی با بیان اینکه شخصیت ممتاز، برجسته و کم نظیر این شهید او را برای همیشه ماندگار کرده است افزود: اگر کسی اندیشه و اراده و تصمیم شهید بهشتی را می شناخت سنگینی فقدان شهید بهشتی را خوب درک می کرد.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ دشمن با شهادت72 تن خسارتی جبران ناپذیر به نظام اسلامی وارد کرد ولی خون شهدای هفتم تیر سبب استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دشمنان در هر زمان با ابزار و شیوه های خاص برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده اند و ترور شخصیت های تاثیرگذار نظام اسلامی همانند ترور شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یارانش از نمونه های بارز این جنایت است.


وی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم شهدایی که برای احیای ارزش‌های اسلامی، دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود گذشتگی کردند و امروز باید نقش آفرینی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای هفتم تیر را به نسل‌های آینده تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت حادثه هفتم تیر اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی پیرامون این موضوع می کند.


پایان پیام/
 



۹۳/۰۴/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]