سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی شهید مطهری از برگزاری طرحی با نام (تابستانی پراز اردو )خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، احمد جعفری مسوول کانون شهید مطهری تفرش گفت: ‌همزمان با فرارسیدن فصل فراغت از تحصیل دانش آموزان این کانون اقدام به برگزاری اردو به مناطق دیدنی و زیارتی در استان ها و شهرستان های همجوار کرده است.


وی با بیان اینکه این طرح ویژه پسران شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت آسمانی های  8 است افزود:‌ نمایش کارتون جشنواره عمار، برگزاری نماز ظهر و عصر، کلاس های احکام و اخلاق، قصه های قرآنی، مهدویت و علائم ظهور، ورزشی و فرهنگی از برنامه های این اردوها است.


جعفری اضافه کرد:‌ حرم مطهر امامزاده فاطمه صغری سیاوشان آشتیان، سرچشمه محلات، اردوگاه همدان، اردوگاه خمین، باغک شازند از جمله اماکن و محل های برگزاری اردوهای این کانون است.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد امام خمینی(ره) تفرش با بیان اینکه در برگزاری این اردوها پایگاه بسیج مسجد نیز همکاری دارد، گفت: این اردوها به صورت متمرکز شهرستان است و فعالان و برترین های اوقات فراغت سایر کانون ها را نیز برای شرکت در اردو ثبت نام می کند.‌


پایان پیام/


۹۳/۰۴/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]