سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی با اعلام این خبر کفت : همزمان با شام ولادت امام حسن(ع) تالیان تلاوتنور تقدیر می شوند.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مراسم تجلیل از عوامل برگزاری طرح تلاوت نور در شام میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.


وی افزود:‌ در این مراسم از پنج نفر از خادمان قرآن کریم نیز تقدیر می شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: هم اکنون 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مرکزی مجری رسمی برگزار کننده طرح تلاوت نور هستند که از حمایت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شامل کتاب قرآن و  تفسیر کوتاه و تابلو طرح بهره مند می شوند و در سایر مساجد نیز به صورت مردمی و خودجوش این طرح در حال برگزاری است.


همچنین طرح تلاوت نور از طرح های بلندمدت و ماندگار ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که در آن روزانه یک صفحه قرآن کریم توسط یکی از قاریان مسجد تلاوت و سایر نمازگزاران از آن بهره مند می شوند.
 

پایان پیام/
 


۹۳/۰۴/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]