سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی از برگزاری مسابقه عکس نماز در این کانون خبر داد


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام سید تقی امینی، مسئول کانون فرهنگی شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک گفت:‌ مسابقه عکس نماز با عنوان "الصلوه" به همت این کانون در ماه مبارک رمضان بین عموم مردم برگزار می شود.


وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه از پانزدهم تا پایان ماه مبارک می توانند عکس های خود را با موضوعات نماز، لیالی قدر، سفره های افطاری، جلسات قرآن، نمازهای جماعت و نماز عید سعید فطر به این کانون یا دبیرخانه ارسال کنند.


حجت الاسلام امینی ادامه داد:‌ شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند عکس های خود را با مبایل یا دوربین تهیه کنند و با یک توضیح مختصری از عکس در برگه های a4 ارسال کنند.


مسئول کانون فرهنگی شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به هشت نفر از برگزیدگان طی مراسمی در مسجد جوایزی اهدا می شود.


پایان پیام/
 


۹۳/۰۴/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]