سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) از برگزاری جلسات علمی در مسجد اطلاع داد.




به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک گفت: همزمان با حلول ماه نزول قرآن جلسات هسته های علمی هر روز بعد از نماز صبح در مسجد دایر می شود.


وی افزود: این جلسات ویژه برادران در مقاطع تحصیلی دبیرستان و دانشگاه است و شرکت کنندگان از حضور استادان برجسته حوزه های علمیه کشور بهره مند می شوند.


دانایی اظهار کرد: هسته های اعتقادی نیز با حضور نخبگان کانون و منطقه هر شب در شب های ماه مبارک رمضان درمسجد برگزار می شود و موضوعاتی در زمینه های مهدویت، امام شناسی، احکام و اخلاق مورد بحث قرار می گیرد.


وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان مرکزی، جلسات تفسر نهج البلاغه، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در سطح منطقه در رشته های والیبال، فوتسال، دارت، تنیس، طناب کشی و ps، برگزاری اردوی زیارتی به قم و مسجد مقدس جمکران و برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام تاج آبادی از وعاظ برجسته استان و ضیافت افطاری را از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.


مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک ادامه داد: کلاس های آموزش قرآن کریم و احکام خانواده ویژه بانوان عضو کانون نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


پایان پیام/

۹۳/۰۴/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]