سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج)‌اراک از راه اندازی دارالقرآن کریم (المهدی(عج))خبر داد.




مید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج)‌اراک گفت:‌ دارالقرآن کریم "المهدی(عج)" به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان جنب مسجد با هدف تقویت و تشویق اعضای کانون و اهالی منطقه با آموزه های دینی و مبانی قرآن کریم و همچنین به منظور پاتوقی برای اصحاب قرآنی و قرآن پژوهان راه اندازی شد.


وی افزود:‌ در این دارالقرآن کلاس های قرآنی در سه مقطع خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان در رشته های حفظ، ترتیل و قرائت آموزش داده می شود.


دانایی با بیان اینکه کلاس های دارالقرآن کریم المهدی(عج) روزهای فرد ویژه خواهران و روزهای زوج ویژه برادران دایر است، اظهار کرد:‌ حضور عموم افراد برای شرکت در این کلاس ها آزاد است.


مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج)‌اراک ادامه داد: کلاس های تفسیر قرآن و نهج البلاغه نیز با حضور استادان مجرب در این دارالقرآن برگزار می شود.


پایان پیام/

۹۳/۰۴/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]