سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت : حجاب حفظ ارزشهای والای زنان است.



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب  گفت: پوشش تنها محدود به بانوان نیست بلکه در جامعه اسلامی تمام اقشار این حدود را باید رعایت کنند.


وی ادامه داد: فرهنگ غنی و ارزشمند اسلام پوشش و حجاب را برای بانوان لازم دانسته است و حجاب را حافظ ارزش های والای معنوی زنان در برابر مردان قرار داده و در طول تاریخ او را از فساد و تباهی نگهداری کرده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود:‌ کشورهای غربی بودجه ای در خصوص تضعیف روحیه در ترویج بی بند وباری در جامعه ما هزینه می کنند که باید هشیار باشیم چرا که می خواهند فرهنگ غربی را که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست در کشور ما رواج دهند.


وی تصریح کرد: کشورهای غربی و دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق و عمیق به دنبال ترویج فرهنگ غربی در کشور ما هستند که برای ترویج بی‌حجابی و طراحی مدها اقدام می کنند که در این راستا موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی باید با عزم ملی همه نظام و حاکمیت مردم دنبال شود زیرا اگر قرار باشد گسترش عفاف و حجاب صرفاً دغدغه مسئولان باشد نمی‌توان کار را به خوبی و به طور کامل به جلو پیش برد.


حجت الاسلام ذوالفقاری بیان کرد: در حال حاضر جامعه ما در معرض خطرهای مختلف از جمله استفاده نامناسب ماهواره، فیلم های منحرف غربی و اینترنت قرار گرفته که آموزش تنها واکسینه ای است برای جریانی که می خواهند جامعه را به سمت پوچی و تخریب سوق دهند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم جدی برای اجرای قانون عفاف و حجاب باید صورت گیرد، گفت: رعایت نکردن حجاب و عفاف و پوشش نامناسب بی‌بندوباری و اباهه گری در جامعه و در نهایت تزلزل در بنیاد خانواده را به همراه دارد.


امر به معروف و نهی از منکر مهمترین شیوه مبارزه با هجمه فرهنگی

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین شیوه های مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن است و تا وقتی که این فریضه در جامعه ما زنده باشد، جامعه اسلامی هم زنده خواهد بود افزود:‌ برای نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فرموده مقام معظم رهبری باید از تذکر زبانی شروع کرد که کارسازترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین، تأثیرگذاری رسانه های تصویری را در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مهم ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از شیوه های مختلف باید با تهاجم غرب مقابله کرد که در این میان رسانه ملی بهترین کارایی را در ایفای این نقش به عهده دارد.


پایان پیام/

۹۳/۰۴/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]