سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد مرکزی، سومین دوره تکریم و تجلیل از تالیان نور و خادمان قرآن کریم استان مرکزی همزمان با شام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع)‌ به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.


در این مراسم که با سخنرانی حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همراه بود ضمن تقدیر از همه مجریان، تالیان، قاریان، مفسران طرح تلاوت نور کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به طور نمادین از یک مفسر، قاری، مسئول خانه نور و استاد جلسات سنتی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.


شرکت کنندگان در ابتدای ورود به مراسم برگه های قرعه کشی را دریافت می کردند که هزینه سفر به مشهد مقدس به بیست نفر از آنان تعلق گرفت.


اجرای گروه تواشیح کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) و مولودیه خوانی سید جواد رفیعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.


لازم به ذکر است، مشابه همین مراسم در شهرستان های خمین و ساوه نیز در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


طرح تلاوت نور از طرح های بلندمدت و ماندگار ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که در آن روزانه یک صفحه قرآن کریم توسط یکی از قاریان مسجد تلاوت و نمازگزاران از آیات نورانی کلام اله وحی بهره مند می شوند.


پایان پیام/
 

۹۳/۰۴/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]