سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

شهردار ساوه گفت : کانون های مساجد خون تازه ای در رگ های فرهنگی شهر جاری ساخته است.



به گزارش روابط عمومی،کامران جوادی شهردار ساوه امروز(29مرداد) به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مسجد در نشست صمیمی با مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه ضمن تشکر و تقدیر از کانون های مساجد به خاطر برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد باید از تمام ظرفیت‌ های موجودی که در اختیار دارند و با عزم ملی و مدیریت جهادی به منظور تحقق بخشیدن به شعار سال استفاده لازم را ببرند.


وی افزود: آنچه باید مورد توجه مدیران کانون های مساجد باشد انجام یکپارچه و مشخص برنامه های فرهنگی وهنری بین نوجوانان و جوانان است.


شهردار ساوه گفت: کارهای فرهنگی نباید سلیقه‌ای و محدود به زمان و مکان خاص باشد، بلکه باید به‌گونه‌ای اجرا شود که بتواند تأثیر مثبت خود را بر جوانان و نوجوانان بگذارد.


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد خون تازه ای دررگ های فرهنگی شهر جاری ساخته افزود:‌ مسئولان کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد باید از تمام ظرفیت ‌ها و تجارب ارزنده خود در راستای فرهنگ ‌سازی، تحقق شعار سال و منویات مدبرانه و حکیمانه رهبری استفاده کنند.


در ادامه این نشست محمد مهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه هدف اصلی کانون های مساجد را رسیدن به مسجد طراز اسلامی دانست و گفت: ‌کارکردهای فراموش شده مسجد باید به همت مسئولان کانون ها دوباره در مساجد احیا شود.


پایان پیام/
 

۹۳/۰۵/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]