سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اعضای کانون های مساجد الگویی برای سایر دوستان خود در مدارس هستند و با اخلاق خوب خود در همه جا می درخشند.‌


به گزارش روابط عمومی ،محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مراسم اختتامیه اردوی پایان دوره اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که در مشهد مقدس برگزارشد، گفت: برگزاری اردو تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و تعالی بین نوجوانان و جوانان دارد.

جعفری اظهار کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خوبی اثرات مثبت و تاثیر گذاری را که برگزاری اردو دارد را شناخته و در سال های اخیر اقدام به برگزاری اردو ها برای نوجوانان کرده است.‌

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده علی بن موسی الرضا علیه السلام به خصوصیات اخلاقی این امام بزرگوار اشاره کرد و گفت:‌ امام رضا و ائمه اطهار علیه السلام حور عالم هستی، حجت پروردگار، واسطه فیض و حتی بارش باران به واسطه امام است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون  های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود:‌ حدیث سلسه الذهب که امام رضا علیه السلام مسیر شناخت خداوند با این حدیث مشخص می شود انسانی که می خواهد به مقصود برسد راهی جز ولایت ندارد و امام رضا علیه السلام می فرمایند: شرط ما اهل بیت هستیم باید لحظه به لحظه با اهل بیت علیه السلام زندگی کنیم اگر از مسیر ولایت جدا شویم به توحید نمی رسیم.

وی در پایان دست اندرکاران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و عوامل اجرایی برگزاری این اردو که حدود  دو ماه برای برگزاری این اردو در تلاش بودند تشکر و تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان مرکزی گفت:‌ هدف از برگزاری این اردو ها تعمیق آگاهی معرفتی و اعتقادی اعضای کانوها است.

وی افزود: افزایش شایستگی اخلاقی، استعدادیابی و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری از جمله اهداف برگزاری این اردو ها است.

حجت الاسلام ذوالفقاری ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اوقات فراغت 93 مساجد استان مرکزی اظهار کرد:‌ 350 کانون امسال مجری برنامه های اوقات فراغت بودند که طی بازرسی های به عمل آمده از کلاس های این اماکن سهمیه اردو به آنان تعلق گرفت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه اظهار امیدواری کرد برگزاری این اردوها سبب نشاط و تشویق نوجوانان باشد.

750 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و فعالان، مربیان و سرپرستان طرح اوقات فراغت تابستان93 در قالب سه گروه و هر گروه به مدت پنج روز به مشهد مقدس مشرف شدند.

 



۹۳/۰۶/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]