سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

lسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بهره مندی 14 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان از برنامه های اوقات فراغت خبرداد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  14هزار از اعضای کانون های فرهنگی هنری امسال در طرح آسمانی ها 8 از کلاس های طرح اوقات فراغت در رشته های قرآن و احکام، عقیدتی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری بهره بردند.

وی افزود:‌ امسال طی تفاهم نامه ای با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی طرح اوقات فراغت در 350 کانون مجری در شهرها و روستاهای استان مرکزی برگزار شد که تعداد چهارده هزار خواهر و برادر عضو کانون ها از اول تیر ماه تا اول شهریور ماه در آن شرکت کردند.

کلاس های قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی، حفظ، ترتیل و نهج البلاغه به دلیل تقارن زمان اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان در اولویت قرار داشت که به حمدالله با استقبال چشمگیری هم از سوی شرکت کنندگان مواجه بود.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ در پایان طرح اوقات فراغت اردوی بزرگ همدان و مشهد مقدس نیز به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد که 600 نفر از خواهران فعال اوقات فراغت به همدان و 750 نفر از برادران به مشهد مقدس اعزام شدند.

پایان پیام/



۹۳/۰۶/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]