سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به دوره آموزشی اندیشه های آسمانی خبر داد.



به گزارش روابط عمومی،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ 72 نفر از برادران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شانزدهم شهریور ماه به هفتمین دوره آموزشی اندیشه های اعزام شدند که 16 نفر از این تعداد روحانی هستند.

وی افزود:  25 نفر از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز فردا(21شهریور) برای حضور در هفتمین دوره آموزشی و فرهنگی اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: این دوره فرهنگی و آموزشی با حضور 3400 نفر از مدیران و نخبگان فعال و جوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از 18 مرداد ماه در قالب دوره 5 روزه برای برادران و خواهران در مشهد مقدس برگزار می شود

وی ادامه داد: کادرسازی برای انقلاب اسلامی، ارائه الگو، رسیدن به فرا‌نمای انسان طراز در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی، ارائه چارچوب مفاهیم کلی تشکیلات انقلاب و عرصه فعالیت‏‌های فرهنگی، آشنایی با منظومه فکری مقام معظم رهبری و آشنایی با سیره شهدا به‌عنوان مصادیق ره‌یافتگان به عقل معاش حسینی از مهم‌ترین اهداف هفتمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری کارگروه‌های مشورتی با برنامه های متنوع، حلقه‏‌های مطالعاتی و مباحثاتی، فضاسازی و استفاده از زبان هنر، استفاده از ذخایر انقلاب و نظام در جبهه سخت و نرم و بهره گیری از فضای معنوی و نورانی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از برنامه‌‏های این دوره آموزشی است.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در همایش های این دوره از محضر استادان حوزه و دانشگاه و خطبای برجسته کشور آیت اله صفایی بوشهری، حجت الاسلام قرائتی، حجت الاسلام ماندگاری، محمدعلی انصاری و رحیم پور ازغدی بهره مند می شوند.  

هفتمین دوره آموزش فرهنگی اندیشه‏‌های آسمانی ‌با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد سراسر کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

پایان پیام/


۹۳/۰۶/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]