سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام اراک از برگزاری مراسم خاطره و شعرگویی دفاع مقدس خبر داد.



به گزارش روابط عمومی،حجت الاسلام بیژن همتیان، مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام مسجد چهارده معصوم علیه السلام کوی حضرت قائم عجل الله تعالی فرج شریف اراک  گفت:‌ به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از امشب مصادف با سومین روز هفته دفاع به مدت سه شب مراسم سخنرانی و خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مسجد برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی دفاع مقدس بین اعضای کانون خبر داد و افزود:‌ این مسابقه فردا با حضور اعضای 6 تا پانزده سال کانون در مسجد برگزار و از بهترین نقاشی ها نیز تقدیر می شود.

حجت الاسلام همتیان ادامه داد: سرکشی از خانواده های شاهد و ایثارگر منطقه و تقدیر از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این کانون در ایام دفاع مقدس است.

مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام اراک با بیان اینکه مساجد در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در آماده سازی رزمندگان ایفا می کرد امروزه نیز باید با توجه به جنگ نرم دشمن مساجد را برای محل اصلی مبارزه با شبیه خون فرهنگی دشمن قرار دهیم و با جذب جوانان به مسجد تیرهای زهر آگین دشمن را به خودشان بازگردانیم.

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]