سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری همایش نسیم زندگی به مناسبت جشن پیوند آسمانی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ،محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  گفت:‌ همایش نسیم زندگی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله به همت کانون فرهنگی هنری انصار الحسن علیه السلام مسجد امام حسن علیه السلام برگزار می شود.

وی افزود: دراین مراسم دکتر دهنوی در جمع بیش از یکصد زوج جوان ساوجی به سخنرانی می پردازد.

کارکن ادامه داد:‌ به همین مناسبت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی نیز جشن پیوند آسمانی 7 را در روز جمعه چهارم مهر ماه با حضور دکتر عزیزی از روانشناسان خانواده و استاد مشاوره دانشگاه های تهران در سالن سلمان ساوجی برگزار می کند.

 مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت: در این مراسم که با مولودیه خوانی نیز همراه است،‌ گروهی از جانبازان شهر ساوه به اجرای برنامه هنری می پردازند.

وی ادامه داد: بهترین مولفه رمز داشتن ازدواج موفق این است که شناخت کافی و کامل از همدیگر زوجین داشته باشند، یعنی امر ازدواج بدون شتابزدگی و عجله باشد.

کارکن یکی از راه های ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه را پیش قدم شدم مسئولان در این امر دانست و گفت:‌ مسئولان نظام برای تسهیل ازدواج آسان باید قدم پیش بگذارند و زمینه تشکیل خانواده مخصوصا تهیه مسکن و شغل را فراهم کنند تا زمینه ازدواج برای نسل جوان فراهم شود.

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]