سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نمایشگاه پوستر با عنوان« قطره ای ازبیکران غدیرخم» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و  بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی استان مرکزی در سراسر کشور دایر شد.


به گزارش روابط عمومی ،پوسترهای این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت در فاصله عید قربان تا عید سعید غدیرخم به همت بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی استان مرکزی ، تهیه و چاپ شده است که ضمن توزیع بین همه مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای استان مرکزی به بنیاد های غدیر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همه استان های کشور توزیع گردیده است .

این پوسترهای نمایشگاهی شامل 10 پوستر از 10 قسمت خطبه پیامیر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله است که در هزار دوره به چاپ رسیده که مفهوم خطبه غدیر خم را تا حدی زیادی می رساند.
هدف از برپایی نمایشگاه قطره ای از بیکران غدیرخم، ابلاغ خطبه غدیرخم و بر اساس فرمایش پیامبر اسلام صل الله در خطبه که همه مسلمین را موظف دانسته تا روز قیامت حاضران به غایبان و پدران به فرزندان خود آن را بیاموزند تهیه شده است.
مضامین عبارات شامل آیات نازل شده در روز عید غدیر، ابلاغ ولایت، خبر رسول خدا از امامت فرزندان از نسل امیرالمومنین علیه السلام و همچنین ظهور حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه شریف و گسترش حکومت عدل جهانی است.
 

۹۳/۰۷/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]