سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام مسجد چهارده معصوم علیه السلام کوی حضرت قائم عجل الله اراک، از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان"علمدارکربلا" در این کانون خبر داد.



حجت الاسلام بیژن همتیان، مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام مسجد چهارده معصوم علیه السلام کوی حضرت قائم عجل الله اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام مسابقه نقاشی با عنوان علمدار کربلا و با موضوع محرم و عزاداری سید الشهدا علیه السلام در این مسجد برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه ویژه خردسالان و نوجوانان 5 تا 12 سال است که در نخستین جمعه محرم برگزار و به سه نفر از برگزیدگان آن جایزه و به همه شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی اهدا می شود.

حجت الاسلام همتیان از برگزاری مراسم سخنرانی در شب های ماه محرم خبر داد و افزود:‌ در طول ماه محرم در هر پنج شب یکی از وعاظ برجسته استان مرکزی به سخنرانی در خصوص قیام امام حسین علیه السلام می پردازند.

 مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیه السلام مسجد چهارده معصوم علیه السلام کوی حضرت قائم عجل الله اراک، ادامه داد: حجت الاسلام قربانپور، گنجعلی، بطهایی، میراحمدی و حجت الاسلام الهامی نیا از سخنرانانی هستند که در ماه محرم در مسجد برای نمازگزاران به سخنرانی می پردازند.

وی گفت: قیام کربلا دارای درس‌ها و عبرت‌های زیادی است که باید به اندازه شور محرم به آن بها داده شود و وعاظ باید در روضه خوانی‌ها بعد عاطفی کربلا و مظلومیت امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برسانند.

پایان پیام/



۹۳/۰۸/۰۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]