سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر دلیجان از متبرک شدن مسجد به پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام خبر داد.


به گزارش روابط عمومی،اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان  گفت: مراسم به گردش درآوردن پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد جامع قالهر برگزار شد.

وی افزود: پرچم سرخ امام حسین علیه السلام ‌در کوچه های روستا نیز به اهتزاز درآمده و اهالی روستا نذورات خود را بالغ بر دو میلیون تومان در این روز به حرم مطهر امام حسین علیه السلام اهدا کردند.

سهرابی ادامه داد: هنگام ورود پرچم سیدالشهدا علیه السلام به دلیجان و روستای قالهر یک فضای معنوی با فرهنگ عاشورایی به وجود آمد که اهالی قالهر به شایستگی به استقبال آمدند.

وی تصریح کرد: میزان عشق و ارادت مردم به اهل بیت و سید و سالار شهیدان و خاندان مظلومش غیر قابل وصف است و همواره مردم بخشی از این عشق و ارادت خود را در مراسم شیرخوارگان به نمایش می گذارند تا با مادر کوچکترین سرباز کربلا حضرت علی اصغر علیه السلام همنوا شوند.

پایان پیام/


۹۳/۰۸/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]