سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی مسجد صاحب الامرعجل الله صالح آباد از برپایی نمایشگاه نینوا در این کانون خبر داد.



به گزارش روابط عمومی ،احسان صالحی مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامرعجل الله صالح آباد اراک گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در محل کانون برپا شده است و تا پایان ماه محرم دایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه نرم افزارهای عزاداری، غرفه های اسلام شناسی و آثار ارزشمندی از تعزیه و عزاداری سیدالشهدا در معرض دید گذاشته شده است.

صالحی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با واقعه عاشورا و اصالت فرهنگ عاشورایی عنوان کرد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامرعجل الله صالح آباد ادامه داد: در راستای فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انجام برنامه های فرهنگی و جذب جوانان به همین منظور کانون فرهنگی در ایام ماه محرم امسال برنامه های فرهنگی خوبی را برنامه ریزی کرده است.

وی نصب پرچم های مشکی و بنر و پلاکارد در خیابان های اطراف مسجد و کانون فرهنگی، توزیع بسته های فرهنگی و پوسترهای محرم بین عزاداران حسینی در دهه اول ماه محرم، توزیع در بین عزداران حسینی در دهه اول ماه محرم، راه اندازی و فعال کردن سامانه بلوتوث کانون فرهنگی در ایام ماه محرم و ارسال نرم افزارهای مذهبی و فایل های مداحی و عکس های مذهبی، ارسال پیامک تسلیت از طریق سامانه پیامکی کانون فرهنگی به عزادارن حسینی، برپایی نمایشگاه نینوا در ایام محرم،

پخش مستقیم از حرم حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) هرشب قبل از مراسم سخنرانی و عزاداری، برگزاری مراسم تعزیه خوانی در شب دوازدهم ماه محرم و برگزاری مراسم کاروان غم در روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) را از برنامه های این کانون در ماه عزای حسینی برشمرد.

پایان پیام/



۹۳/۰۸/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]