سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

بیش از سیصد نفر از اصحاب قرآن کریم استان مرکزی روز جمعه(23آبان) در مسابقات قرآنی مدها متان با یکدیگر به رقابت می می پردازند.


به گزارش روابط عمومی ،مرحله استانی نهمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه برادران 23 آبان ماه با حضور قاریان، حافظان، موذنین برجسته استان در مساجد حضرت ابوالفضل علیه السلام کوی امام علی، مسجد سیدها و مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می شود.

این جشنواره در رشته های قرائت، حفظ  در شش بخش، اذان، ترتیل ویژه شرکت کنندگان درطرح تلاوت نور مساجد، صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر ویژه امامان جماعت مساجد  مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در رده سنی 16 تا 30 سال ویژه برادران است.

داوران این دوره از مسابقات متشکل از استادان علیرضا احمدی، محمدی، طاهری، اسکندری، سعیدی، سید تقی امینی و استاد شیخی است که داوری این مسابقات را در رشه ها و بخش های مختلف به عهده دارند.

جشنواره مدهامتان از سری جشنواره های دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان کشور است که به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

مرحله کشوری تمامی رشته‌های جشنواره قرآنی «مدهامتان» با حضور راه یافتگان و برترین های مراحل استانی از 9 تا 12 دی‌ماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

۹۳/۰۸/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]