سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی با عنوان محراب قلم حضور می یابند.


به گزارش روابط عمومی ،این جشنواره با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و شناسایی، جهت دهی و سازماندهی وبلاگ ها و نشریات تجربی فعال و تشویق به انجام فعالیت های سازنده و اثر گذار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مساجد برگزار می شود.

کسانی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که ازعضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشند و سن آنان بین 16 تا 35 سال باشد.

مرحله منطقه ای این جشنواره ششم و هشتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

از مجموع افراد و نشریات راه یافته به مرحله منطقه ای، مدیر مسئول یا سردبیر 10 نشریه برتر هر منطقه،‌ دو نفر اول بخش های خبر، مقاله، سرمقاله، گزارش، مصاحبه، عکس و صفحه آرایی،‌ شش نفر وبلاگ نویس برتر هر منطقه به مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان فارس راه می یابند.

هم اکنون 41 نشریه تجربی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند که پیش بینی می شود بیش از 30 نشریه در این جشنواره حضور پیدا کنند.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]