سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: توسعه و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی مسأله ای ضروری در جامعه به ویژه میان نسل جوان است.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین گفت:‌ شهدا، ثمره تفکر و فرهنگ بسیجی هستند که بدون هیچ ادعایی و با قصد رضایت خداوند در جبهه های نبرد مردانه مبارزه کردند و بهای آن را به نثار جان پرداختند.

وی با بیان اینکه بسیج تشکلی موثر در حفظ دستاوردهای انقلاب است، افزود: پایگاه بسیج یک جایگاه ارزشی در پیشبرد کارها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، علمی و اقتصادی است.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ چنانچه فرهنگ ایثار و بسیجی در جامعه ساری و جاری باشد آن جامعه به‌سوی سعادت و حریت رهنمون و جامعه از ظلم و انحطاط مصون می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات جهانی، تحریم ها و زورگویی های استکبار روحیه بسیجی و دفاع از آرمان های امام راحل و شهدا را می طلبد.

وی مجاهدت، تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت را از جمله ویژگی های بسیجیان بر شمرد و بر لزوم تقویت تشکیلات بسیج تأکید کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری توسعه و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی را مسأله ای ضروری در جامعه به ویژه میان نسل جوان بیان کرد و گفت: موفقیت های بسیج در عرصه های گوناگون چشمگیر است.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی بسیج نباید تنها در هفته بسیج خلاصه شود افزود: رسانه ها در انعکاس رسالت و فرهنگ ناب بسیجی بکوشند و درس پایداری، استقامت و معنویت را از انسان های وارسته بسیجی دریابند و آن را در سراسر جهان گسترش دهند.  

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: تفکر بسیجی به این معناست که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسید در دوران هشت ساله پرافتخار دفاع مقدس پشتیبانی از امام راحل رحمه الله بانثار جان و مال تحقق شد و بسیج جلودار این عرصه بود بعد از آن نیز پشتیبانی از مقام معظم رهبری و تلاش در جهت پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی سرلوحه وظایف بسیجیان قلمداد می شود و ثمره آن بخوبی روشن است.

وی افزود:‌ به فرموده مقام معظم رهبری" با رهبری مدبرانه و پشتیبانی به موقع بسیج، امروز قدرت های بزرگ نتوانستند ایران اسلامی را به زانو در بیاورند و نخواهد توانست".

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارسال پیامک به مناسبت هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدا در کانون های فرهنگی هنری از جمله ابرار و صالحین خنداب، برگزاری مراسم سخنرانی در مساجد با حضور رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی و صدور بیانیه بسیج را از برنامه های این دبیرخانه به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]