سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از افتتاح نخستین خانه فرهنگ دیجیتال روستایی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: خانه فرهنگ دیجیتال روستای ضامنجان در کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام این روستا افتتاح می شود.

وی افزود: این خانه فرهنگ فردا(11آذر) با حضور مهدی افراسیابی مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور، مسئولانی از نهاد ریاست جمهوری و استانداری مرکزی افتتاح می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه کتابخانه کانون فرهنگی هنری ثارالله ضامنجان نیز فردا افتتاح می شود، ‌اظهار کرد: این کتابخانه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به میز مطالعه، قفسه کتاب، صندلی و کتاب مجهز شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: در راستای بسط و توسعه خدمت رسانی دولت خدمتگزار و ارتقاء کمی و کیفی جوانان در راستای رشد و ترقی آنان در علم آموزی و فضاهای مجازی خانه فرهنگ دیجیتالی کانون فرهنگی هنری ثارالله افتتاح می شود.

وی افزود: ارائه خدمات اینترنت، خدمات فروشگاهی، بازی های مجازی، گیم نت، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم افزارهای مختلف کامپیوتری از جمله فعالیت های این خانه دیجیتال است.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: هم اکنون با خانه فرهنگ دیجیتال ضامنجان 11خانه فرهنگ دیجیتال در 11 مسجد استان مرکزی مشغول به فعالیت است که سه خانه فرهنگ دیگر بزودی به این تعداد افزوده می شود.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۱۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]