سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: خط استکبار ستیزی بین دانشجویان براساس روحیه حق طلبی دانشجویان سال 1332 باید تداوم پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت 16آذر  گفت: دانشجویان با روح آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت طلبی در جریانات 16 آذرسال 1332 و 13 آبان سال 1358ثابت کردند که سرباز خوبی برای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مدیران جدید نظام هستند که باید آینده نظام را تضمین و تثبیت کنند، ادامه داد: یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمن توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: روز 16آذر به دلیل وجود روحیه استکبار ستیزی دانشجویان سال 32 و ایستادگی و پایداری آنان در برابر کفر از جایگاه رفیعی در تاریخ دانشگاه کشور ایران برخوردار است.

این مدیر فرهنگی استان ادامه داد:‌ امروزه جوانان دانشجو و مسجدی با ایجاد فضای منطقی در دانشگاه ها در عرصه پیشرفت و آبادانی کشور و با الهام از اندیشه مکتب نورانی قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام نسبت به ترویج آموزه های قرآن می کوشند.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: هر جا که پیوند و رابطه افراد با مسجد گره خورده باشد آن رابطه مستحکم و با پیروزی توام است.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]