سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر دلیجان ازبرگزاری مسابقه پیامکی حماسه حضرت زینب(س) در این روستا خبرداد.


اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر دلیجان  گفت: این مسابقه به مناسبت ماه صفر به صورت ارسال یکهزار و 600 سوال پیامکی به همه اهالی روستا اجرا شده است.

وی افزود: «نقش حضرت زینب سلام الله در زنده نگه داشتن واقعه عاشورا» سوالی بوده است که از شرکت کنندگان درخواست شده تا با پاسخگویی به آن در این مسابقه شرکت کنند.

سهرابی با بیان اینکه تاکنون بیش از 500 نفر با ارسال پیامک پاسخ این سوال در مسابقه شرکت کردند ادامه داد: پایان صفر آخرین مهلت شرکت در مسابقه است و نوزدهم دی مصادف با میلاد با برکت پیامبر رحمت محمد مصطفی صلی الله و سلاله پاکش امام جعفر صادق علیه السلام جوایز برگزیدگان اهدا می شود.

وی افزود: با هماهنگی وهمکاری دبیرخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و شهر مقدس قم مراسم عزاداری هیئت حضرت ابوالفضل علیه السلام کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای قالهر همزمان با اربعین حسینی در شهرمقدس قم وحرم مطهر بی بی فاطمه معصومه سلام الله با شکوه خاصی برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر دلیجان ادامه داد: به مناسبت اربعین حسینی نیز مسابقه حضوری پیام عاشورا در چهلمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام از بیانات سخنران این روز در مسجد برگزار شد.

سهرابی گفت: پخش بروشور ولایت امام زین العابدین ونقش ایشان در زنده نگه داشتن واقعه کربلا، مراسم سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های این کانون در عزای شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و 72 تن از اصحاب باوفایشان بود.

پایان پیام/



۹۳/۰۹/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]