سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون هنری ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر دو روزه به استان مرکزی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی،مرتضی طاهریان معاون هنری ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی سفر به استان مرکزی امروز و دیروز (26 و 27آذر) از کانون های فرهنگی هنری شهید کوچکی، بقیه الله(عج)، پیروان شهدا، اسلامی تربیت، امام مهدی(عج)، فداییان حضرت مهدی(عج)، محبین الائمه(ع)، شهید احمد گل محمدی، شهدای سنجان، قائم آل محمد(عج) از اراک،کانون باب الحوائج (ع) خمین و دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه خمین بازدید کردند.

وی در جریان این بازدیدها ضمن تحسین روند کاری و حضور فعال و جدی جوانان مسجدی در کانون ها از برنامه های خوب و اثر گذار کانون ها در مناسبت های مذهبی تقدیر کرد.

مرتضی طاهریان در این سفر دو روزه همراه با معاون فرهنگی هنری ستاد عالی آقایان بشیری،‌ زینال زاده و انقانی از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جهت بازدید از واحدهای مختلف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و برخی کانون های مساجد در اراک حضور دارند.

پایان پیام/


۹۳/۱۰/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]