سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از واریز سرانه کتابخانه های مساجد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز(27آذر) در حاشیه دیدار با خبرنگاران خبرگزاری شبستان نمایندگی استان مرکزی در مصاحبه با خبرنگار شبستان گفت: تا پایان سال جاری اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به عنوان سرانه کتابخانه به حساب بیش از 2 هزار و 500 کتابخانه مسجد سراسر کشور واریز می شود.

وی با بیان اینکه از تعداد کل کتابخانه ها، یک هزار و 200 کتابخانه جدید التاسیس هستند افزود: اعتبار تجهیزات کتابخانه ای نیز بالغ بر 2میلیارد ریال تا پایان امسال واریز می شود.

طاهریان از برگزاری جشنواره قرآنی مدها متان ویژه خواهران در اوایل دی ماه در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: در این جشنواره برترین های مسابقات قرآن 9 استان کشور حضور دارند.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همچنین از ابلاغ شیوه های نوین آموزشی در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدها متان ویژه برادران نیز قبل از دهه مبارک فجر به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر دو روزه همراه با آقایان بشیری،‌ زینال زاده و انقانی نیز از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جهت بازدید از واحدهای مختلف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و برخی کانون های مساجد در اراک حضور دارند.

پایان پیام/


۹۳/۱۰/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]