سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون فرهنگی هنری ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: تنوع کار و پیشرفت و ظرفیت بالای موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی ملموس است.

به گزارش روابط عمومی ،معاون فرهنگی هنری ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: استان مرکزی ظرفیت های خوبی دارد و کانون های مساجد این استان نیز از این ظرفیت ها بی نصیب نماندند و حالت سکون و رکود در مجموعه کانون ها وجود ندارد.

وی حضور نیروهای جوان و متخصص و اهل مسجد و کانون را در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نقطه قوت این دبیرخانه عنوان کرد و افزود: کارکنان این دبیرخانه توجه جدی به موضوعات ابلاغی از سوی ستاد، اوقات فراغت و بسته های فرهنگی دارند.

طاهریان استفاده بهینه از اتوماسیون اداری، استفاده مطلوب از فضای اداری، حضور میدانی در طول سال در شهرستان ها، تلاش جدی در اجرای برنامه ها و پیگیری ابلاغیه های ستاد عالی را از دیگر نقاط قوت این دبیرخانه دانست.

در ادامه این دیدار حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مساجد فارغ از درگیری های خطی و جناحی به وظایف وکارخود به نحو احسن در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه امور دینی یکی از مسائل پیشرو و الویت دار در کشور است افزود: همه فعالیت های اداره کل ارشاد نیز رنگ و بوی دینی دارد.

شاکری کمبود زیرساخت های استان را ضعف استان مرکزی دانست و اضافه کرد: الحمدالله این ضعف روی مجموعه مساجد و کانون ها تاثیر نگذاشته و هم اکنون در دور افتاده ترین مناطق روستایی نیز افراد از فعالیت های خوب کانون  های مساجد بهره مند هستند.

درادامه این نشست حجت الاسلام ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از همکاری های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در انجام برنامه های مربوط به کانون های مساجد تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمک های معنوی که به کانون ها می شود به مراتب تاثیرش از کمک های مادی بیشتر است و سبب حضور و جذب جوان به مسجد می شود.

پایان پیام/


۹۳/۱۰/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]