سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

استان مرکزی در شب شهادت امام رئوف هشتمین امام شیعیان غرق غم و اندوه شده و مردم ولایتمدار این استان در سوگ شهادت این امام همام بر سر و سینه زدند.

به گزارش روابط عمومی ،در روزهای پایانی ماه صفر و شب شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام لباس مشکی عزاداران با فضای سیه پوش شهر درهم تنیده شده و حزن و ماتم برچهره ی سرد و زمستانی شهر حاکم شده است.

آیین های ویژه شهادت امام رضا علیه السلام از امشب با حضور ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود و امروز نیز مراسم ویژه عزاداری در اغلب مساجد، تکایا، حسینیه ها، بیت علما و روحانیون و منازل مردم برپاست.

گروه گروه از امت شهید پرور استان مرکزی با برگزاری مراسم سینه زنی و زنجیر زنی در کنار اماکن مقدسه و بقاع متبرکه این استان و سردادن نوحه به یاد شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام  اشک ماتم بر دیدگانشان جاری است.

همچنین کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم صلی الله مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام کوی امام علی علیه السلام اراک به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام فردا دوم دی ماه طی مراسمی یاد و خاطره یکصدو یک شهید منطقه امام علی علیه السلام را گرامی می دارد.

در این مراسم سردار عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به سخنرانی و حاج ابوالفضل ربیعی به مداحی در سوگ شهادت جانگداز هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا علیه السلام می پردازند.

پایان پیام/


۹۳/۱۰/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]