سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، از برگزاری مسابقه کشوری «تفسیر همراه» برای ائمه جماعات و طلاب در  سال جاری خبر داد .




حجت الاسلام ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مرکزی از اعلام فراخوان شرکت در مسابقه کشوری «تفسیر همراه» در استان خبر داد و گفت:‌ ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور سنجش و ارتقای دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب «مسابقه تفسیر همراه» را برگزار میکند.

وی ادامه داد: این مسابقه در راستای توسعه فرهنگ بیان تفسیر قرآن کریم در مساجد و بهره مندی عمومی از تفسیر و مفاهیم والای قرآن برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام ذوالفقاری اجرای هماهنگی منسجم طرح تفسیر در مساجد در کنار طرح تلاوت نور و امکان دسترسی آسان به منابع تفسیری و سهولت در بیان تفسیر برای ائمه جماعت از اهداف برگزاری «مسابقه تفسیر همراه» است.

وی  اظهارکرد:علاقه‌مندان تا 21 بهمن‌ماه فرصت دارند از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد استان و یا دریافت فایل سوالات و محتوای نرم افزار تفسیر همراه از سایت www.omranemanavi.ir   و یا www.masjed-mr.ir اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجدمرکزی با بیان اینکه به 22 نفر از برگزیدگان کشوری کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام 3 میلیون ریال اهدا می‌شود، افزود:‌ نتایج مسابقه تفسیر همراه که ائمه جماعات و طلاب باید به 30 سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند، 18 اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس ستاد کانون‌های مساجد اعلام می‌شود.

--------------------------------------------------------------------------

شرگت کنندگان محترم می توانند از طریق لینک های ذیل نسبت به دانلود دفترچه و سوالات اقدام نمایند:

دریافت جلد اول
حجم: 3.06 مگابایت

دریافت جلد دوم
حجم: 3.13 مگابایت

دریافت سوالات
حجم: 1.1 مگابایت



معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد از برگزاری مسابقه ملی «تفسیر همراه» برای ائمه جماعات و طلاب در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: فراخوان این مسابقه اواسط آذرماه منتشر می‌شود - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930825001002#sthash.Xn4IuDKi.dpuf
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد از برگزاری مسابقه ملی «تفسیر همراه» برای ائمه جماعات و طلاب در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: فراخوان این مسابقه اواسط آذرماه منتشر می‌شود - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930825001002#sthash.Xn4IuDKi.dpuf
۹۳/۱۰/۰۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]