سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسابقه روزنامه «نوجوانان منتظر» در کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اراک برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی ،به مناسبت آغاز ولادت حضرت ولی عصر عج الله کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی اراک مسابقه روزنامه دیواری با عنوان« نوجوانان منتظر» را با هدف گسترش فرهنگ مهدویت دربین نسل جوان و نوجوان برگزار می کند.

شرکت کنندگان در این مسابقه بین سنین 8 تا 16 سال باید با تشکیل گروه های 2 تا 6 نفره اقدام به تهیه روزنامه دیواری با موضوعات نماز، امام زمان عجل الله در قالب شعر و حدیث کنند.

همچنین یکی دیگر از مواردی که برای این مسابقه تعریف شده این است که در روزنامه دیواری یک نقاشی با موضوعات انتظار، ظهور، غیبت و نماز به تصویر کشیده شود .

مسابقه روزنامه «نوجوانان منتظر» پنج شنبه همزمان با به امامت رسیدن حضرت مهدی عجل الله نهم ربیع الاول در نوبت صبح برای خواهران و  بعداز ظهر برای برادران در حسینیه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اراک برگزار می شود.

پایان پیام/




۹۳/۱۰/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]