سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی از برگزاری مسابقه با عنوان حجاب نامه به مناسبت دهه مبارک فجر در اراک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام سید تقی امینی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر اراک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر   گفت: این کانون در نظر دارد به منظور ترویج فرهنگ انقلاب در جامعه به ویژه در بین نسل جوان برنامه های فرهنگی هنری مختلفی برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: مسابقه حجاب نامه ویژه دختران است که می توانند دل نوشته های خود را در رابطه با حجاب در 10 سطر نوشته و به کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی ارسال کنند.

حجت الاسلام امینی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند دل نوشته های خود را با موضوعات حجاب و نماز، حجاب و خانواده، حجاب و مدرسه و حجاب و اجتماع نوشته ودر این مسابقه شرکت کنند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با بیان اینکه به بهترین متن ها جوایزی اهدا می شود، گفت: شرکت کنندگان باید مطالب خود را تا بیستم بهمن به این کانون و یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ارسال کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در پایان دهه فجر در مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر می شود.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]