سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک از تمدید زمان تحویل آثار مسابقه نقاشی'اشک رنگ'‌ تا 14 دی  خبر داد.

علی شعبانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک  گفت:‌ مسابقه نقاشی "اشک رنگ" با موضوع شهادت حضرت رقیه(س) ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سن شرکت در این مسابقه از سه سال تا پانزده  سال است، افزود: فراخوان این مسابقه از اول صفر توزیع شده و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 14دی به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی و یا مسجد الزهرا(س)‌ارسال کنند.


شعبانی اظهار کرد: به همه شرکت کنندگان هدایای عمومی اهدا و به 10نفر برگزیده نیز جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا خواهد شد. ‌

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک تصریح کرد: ‌این کانون تاکنون مسابقات نقاشی ویژه کودکان را در مناسبت های میلاد امام علی(ع) با عنوان "پدر مهربانی ها" و در مبعث پیامبر اکرم(ص) با عنوان" آفتاب رحمت" برگزار کرده است.


وی همچنین برگزاری جشنواره "اقامه بیداری" ویژه جوانان را از دیگر فعالیت های کانون تخصصی هنرهای تجسمی دانست و خاطرنشان کرد:‌ اعضای این کانون نیز در ماه های گذشته از کارگاه های تخصصی عکس، کاریکاتور و طراحی بهره مند شده اند.



۹۲/۰۹/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]