سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خانواده های شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی بازدید به عمل آمد.


به گزارش روابط عمومی ،همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از خانواده شاهد روستایی و شهری مناطق مختلف استان مرکزی تقدیر به عمل آوردند.

مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در این بازید ها گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف همه مردم و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند، اظهارکرد: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.

در این دیدارها که در طول ایام الله دهه فجر به همت کمیته مساجد ادامه دارد ضمن دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با اهدا لوح و هدایایی از این خانواده ها  تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]