سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مراسم جشن انقلاب به مدت 10 شب در ایام الله دهه فجر در مسجد امام حسین علیه السلام کانون سیدالشهدا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی این مراسم با عنوان «یاد انقلاب» از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه با حضور فرمانده هان سپاه، خانواده های شهدا و ایثارگر و کسانی که در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی نقش مهم داشتند برگزار می شود.

همچنین خاطره گویی از دوران انقلاب، پخش فیلم و سرود های انقلابی، تقدیراز فعالان و برگزیدگان کانون از جمله برنامه های این مراسم است.

*****

نشست نوجوانان مسجدی پیرامون انقلاب

به مناسبت دهه فجر و سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی نشست نوجوانان مسجدی با حضور جمع کثیری از نواجوان دختر و پسر 10 تا 16 ساله در مسجد صاحب الزمان عجل الله  شهرخنجین برگزار شد.

در این نشست نوجوانان با وقایع انقلاب و چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت به رهبری امام خمینی رحمه الله آشنا شدند.

در ادامه این نشست بعد از سخنرانی به مناسبت دهه فجر مسابقه ای بین اعضای کانون برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی از طرف کانون اهدا شد.

همچنین به مناسبت فجر انقلاب مسابقه روزنامه دیواری با حضور سی گروه  در رده سنی زیر 16 سال در کانون یاسین شهرخنجین برگزار شد.

******

برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر

مسابقات فوتسال جام دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری شهدای چشمه پهن مسجد امام سجاد علیه السلام روستای چشمه پهن اراک برگزار می شود.

در این مسابقات که با گروه های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود از برترین تیم به عنوان تیم منتخب با اهدالوح و هدایایی تقدیر می شود.

این مسابقات در مناسبت های ملی مذهبی دیگر نیز برگزار می شود.

پایان پیام/

۹۳/۱۱/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]