سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مشاور استاندار مرکزی در امور اقتصادی وبرنامه ریزی گفت: انقلاب اسلامی، ایران را از چنگال شرق و غرب خارج ساخت و به یک کشور مستقل با هویت اسلامی تبدیل کرد.



به گزارش روابط عمومی ،علی یوسفی، مشاور استاندار مرکزی در امور اقتصادی وبرنامه ریزی به مناسبت دهه فجر در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان برگزاری شد، گفت: دشمن همه تلاشش را برای خاموش کردن شعله های انقلاب کرد ولی ملت غیور ایران اسلامی بر همه موانع فائق آمدند.

مشاور استاندار در امور اقتصادی وبرنامه ریزی افزود: این روستا به جهت فرهنگی زنده است و این زنده بودن است که چنین شور ونشاطی برپا کرده که اینگونه به نظر می رسد که فعالیت های فرهنگی هنری کانون قالهر فراتر ازیک روستا است.

وی ادامه داد: کسانی که دوران قبل از انقلاب ودوران انقلاب وجنگ را از نزدیک لمس کرده اند این دوران را دوران بازسازی و عمران می دانند و دوران انقلاب نیز ملت ایران شاهد دستاوردهای زیادی بودند که باید قدر بدانیم.

یوسفی اظهار کرد: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی در اندیشه های برگرفته از تعالیم دینی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله است که بر مولفه های اسلامی تاکید دارد.

در این مراسم که هادی فدایی فرماندار شهرستان دلیجان، رودی بخشدار،  روسای ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش وپرورش، منابع طبیعی، اداره گاز، فرهنگ وارشاداسلامی و مسئول و اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عجل الله قالهر دلیحان حضور داشتند، اجرای سرود توسط گروه سرود نونهالان، قرائت مقاله درباره شهدا، نمایش عروسکی، نمایش طنز گروه نمایش و اهدای جوایز به90 نفر از برترین های برنامه های فرهنگی وآموزشی از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]