سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اعضای کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد جامع استوه به مناسبت دهه فجر سوره مبارکه فجر را حفظ می کنند.

به گزارش روابط عمومی،اعضای کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد جامع استوه ضمن حفظ سوره فجر در مسابقه کتبی با عنوان «علت نامگذاری ایام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر» شرکت می کنند.

همچنین خواهران عضو کانون ابرار در محکومیت توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو طوماری مبنی بر انزجار و نفرت از این اقدام شنیع را به امضا رساندند.

*****

اعزام 40 نفر از فعالان کانون قائم آل محمد عجل الله به مشهدمقدس

به مناسبت دهه فجر شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله مسجد قائم آل محمد عجل الله اراک اقدام به اعزام 40 نفر از فعالان این کانون به اردوی زیارتی مشهد مقدس می کند.

این 40 نفردر زمینه های حضور در نمازهای جماعت، انجام و شرکت در فعالیت های فرهنگی، شرکت در مسابقات مختلف و کسب رتبه و اخلاق به عنوان فعال و برترین های کانون معرفی شدند که در روز 28بهمن به مشهد مقدس و زیارت هشتمین امام شیعیان مشرف می شوند.

همچنین به 5 نفر از برگزیدگان مسابقه زندگینامه شهدا که به مناسبت دهه فجر در کانون برگزار شد در جشن انقلاب در شب 22بهمن جوایزی اهدا می شود.

*****

برگزاری جشن انقلاب در کانون خاتم المرسلین محله انار

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین مسجد صاحب الزمان عجل الله محله انار کمیجان برگزار شد.

در این مراسم جشن که با سخنرانی حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در خصوص دهه فجر و چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی همراه بود گروه سرود لاله های سرخ به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین طی این مراسم جشن به 32 نفر از فعالان کانون و برگزیدگان مسابقات نقاشی جوایزی اهدا شد.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]