سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: حاکمیت قرآن، استقلال و آزادی از دستاوردهای امام خمینی رحمه الله برای ایران است.

به گزارش روابط عمومی محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه گفت: ثمره این انقلاب گشودن فصل جدید در تاریخ معاصر است.

وی افزود: انقلاب هایی که در دنیا رخ داد را اقلیت به وجود آوردند و سپس اکثریت با آنها همراه شد و انگیزه شان نیز مادی گرایی بود ولی انقلاب اسلامی ایران را اکثریت مردم به وجود آوردند و براساس انگیزه الهی بود.

جعفری با اشاره به اینکه دشمن با نیرنگ و سو استفاده از رسانه های ارتباط جمعی در صدد ایجاد بی تفاوتی نسل جوان نسبت به انقلاب و در نهایت به دنبال تسلیم شدن آنان در برابر خواسته های آمریکای خیانتکار است اظهار کرد: آمریکای خوانخوار باخیانت توانست 50سال سلطنت پهلوی را حفظ کند.

وی تصریح کرد: نوک حمله دشمن به طرف جوانان است و ما باید برای رساندن مفهوم انقلاب به جوانان برنامه داشته باشیم و در این زمینه ابتکار و خلاقیت به خرج دهیم و دهه فجر فرصت خوبی برای برنامه ها است.

معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: نسل جوان آینده سازان میهن اسلامی هستند و ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آنها تلاش جدی شود اظهار کرد: حضور یکپارچه ملت ایران در استقبال از امام خمینی رحمه الله، روزی به یادماندنی در تاریخ ملت ایران است.

وی با اشاره به  انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم  افزود: انقلاب ما بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از قیام پرافتخار حضرت سیدالشهدا علیه السلام بود.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]