سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تنیس روی میز در کانون فرهنگی هنری شهیدعلیرضا بیات مسجدامام سجاد علیه السلام اراک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدر این مسابقات 12 گروه در دو رده سنی زیر18سال و بالای 18 سال و عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شرکت داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از اجرای مسابقات، هیات داوران نفرات برتر را معرفی کردند که در روز جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی از آنان تقدیر به عمل می آید.

در رده سنی زیر18سال حامد امینی، محمدرضا شاه مرادی نفرات اول و دوم و در رتبه سوم مشترکا محمدرضا اسماعیلیون و دانیال کریمی موفق به کسب رتبه شدند.

در رده سنی بالای 18 سال محسن امینی فرد نفر اول، وحید رئوفی نفر دوم و مجتبی رسولی و حمید امینی به طور مشترک نفرا سوم شدند.

مسابقات تنیس جام دهه فجر به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت ایام شکوهمند انقلاب اسلامی بین علاقمندان به این رشته برگزار شد.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]