سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

ایام الله دهه فجر یادآور عظمت و اقتدار ملتی است که از ظلم و جور ستمشاهی خود را رهانید و به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله لبیک گفت تا نظامی مبتنی بر باورهای عمیق دین مبین اسلام را بنیاد نهد و از یوغ استکبار رهایی یابد.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت 22بهمن ماه سال 93 با صدور بیانیه ای ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و همگان را به حضور در راهپیمایی این روز عزیز دعوت کرده است.

در این بیانه آمده است، فعالیت‌های مختلف مبارزین در مساجد (نماز جماعت، سخنرانی و ارشاد و تبلیغ، تجهیز مبارزان انقلابی و اطلاع‌رسانی در دوران نهضت)‌ این نهاد مقدس را به عنوان اصلی‌ترین پایگاه نهضت قرار داد و مسجد توانست نقش دیرینه خود را بازیابد.

اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی  در راستای رسالت خطیر خود و همگام با سیل خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای امام خمینی (ره)، با آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب نیز میثاقی دوباره خواهد بست.

پایان پیام/


۹۳/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]