سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: شناسایی و پرورش استعدادهای برتر قرآنی کشور یکی از ثمرات پربرکت مسابقات مدهامتان است.

       

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص آغاز مسابقات سراسری قرآنی مدها متان که به میزبانی استان خوزستان در حال برگزاری است ، گفت: انتساب یک برنامه فرهنگی به قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرآنی موجب کسب فیض برای همه عوامل برگزار کننده یا شرکت کننده می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: وقتی موضوع قرآن قرار گیرد هدف فعلی فاعلی و غایی تمام قرآنی و مقدس است همه چیز در پناه قرآن قرار می گیرد و او خود همه را محافظت و هدایت می کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه مسجد خانه خدا یعنی صاحب قرآن و در نتیجه خانه قران است اضافه کرد: اصحاب کانون های فرهنگی هنری مسجد مصاحبان قرآن کریم و قاریان و تالیان آن از تلاوت نور گرفته تا مدها متان ستارگان درخشان خانه های خدا هستند.

وی تصریح کرد: مدها متان محل مقدس ترین رقابت های میان این ستاره های درخشان است پس جایگاهی بس ویژه و قدر و منزلتی بالا دارد و هر سال باید از سال گذشته باشکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: مدها متان باید محل رقابت تالیان تلاوت نور، مکبران، موذنین گلدسته های مساجد باشد واین روند خوشبختانه مخصوصا در سالهای اخیر روبه رشد است.

وی افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان امسال پس از گذشت 9 سال از برگزاری آن تبدیل به یکی از رقابت های فاخر قرآنی شده که شناسایی و پرورش استعدادهای برتر قرانی کشور یکی از ثمرات پربرکت آن است.

وی در پایان از همه همکاران در استان ها و ستاد عالی و به ویژه همکاران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان به خاطر میزبانی مسابقات مدهامتان تشکر و قدردانی کرد و افزود: توفیق خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم گوارای وجود کسانی باد که از دل و جان برای ترویج آموزه های نورانی این کتاب نورانی مایه می گذارند.

گفتنی است جشنواره قرانی مدها متان از امروز تا سوم اسفند ماه با حضور برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات از سراسر کشور در اهواز در حال برگزاری است و از استان مرکزی 6 نفر راهی این مسابقات شدند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]