سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: حضرت زینب سلام الله نماد کار فرهنگی با دستان به ظاهر خالی است در زماین که زر و زور در دست دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: حضرت زینب سلام الله یکی از با مفهوم ترین اسامی تاریخ بشریت است چراکه به معنای واقعی زینت پدر است.

وی افزود: در غبار آلودگی دوران پس از عاشورا حضرت زینب سلام الله بخوبی سیره پدرش علی علیه السلام را معرفی می کند چنانچه وقتی در شام و کوفه خطابه می کند یادآور خطبه های امیرالمومنین علیه السلام است.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: حضرت زینب سلام الله نماد کار فرهنگی با دستان به ظاهر خالی است در آن زمانی که زر و زود در دست دشمنان است، با صلابت تمام و با تکیه بر خدای متعال فرهنگ اسلام ناب را تا اعماق تاریخ می رساند و این نفوذ کلام ناشی از اخلاص و تجلی روح بندگی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: این بانوی بزرگ زمانی معلمه در تعلیم علوم الهی، زمانی سرشار از عواطف واحساسات در رابطه خواهری و برادری و در زمانی با صلابت تمام یک مدافع از حریم دین جدش رسول خداست.

 وی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین خصوصیات حضرت زینب سلام الله پرستاری بوده که این ویژگی را نیز در پرستاری از امام حسن علیه السلام و امام سجاد علیه السلام در واقعه کربلا به مرحله اجرا گذاشتند و در کنار پرچمداری انقلاب امام حسین علیه السلام همیشه یک پرستار واقعی و نمونه در تاریخ اسلام بوده اند.

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: حضرت زینب سلام الله در دفاع از حریم ولایت امام سجاد علیه السلام و رساندن پیام عاشورا به نسل های بعد آینه تمام نمای مادرش زهرای مرضیه سلام الله است.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]